2014. június 17.

Szünet

Drága Olvasóim!

Nagyon sajnálom, hiszen az utóbbi másfél hétben egy rész sem érkezett. Nos, ez annak tudható be, hogy az utolsó iskolai hetem rettenetesen fárasztó, és eseménydús volt. Kezdve a hétfői javításokkal, egészen a pénteki ballagásig, s azt azt követő kétnapos osztálykirándulásig, melyen sikeresen megbetegedtem. Mindezek mellett három blogot írok, és egynek vagyok társszerkesztője, tehát nagyon nehéz...
A blognak még hat része, és egy epilógusa lesz, de arra a döntésre jutottam, hogy a történet egy darabig - pár hét - szünetelni fog. Ebben az időben nagyobb hangsúlyt fektetek majd a Beating Heart-ra, a Sweet Serial Killer-re, és az Accidents-re, na meg persze a barátaimra, és a családomra, hiszen nyár van, és én sem ülhetek egész nap a számítógép előtt, hogy a blogokat írjam - bármennyire is szeretném, nem tehetem.
Nagyon sajnálom, s ígérem, hogy a szünet után újult erővel térek vissza hozzátok, és eseménydús részeknek nézünk elébe. Szeretlek titeket, kérlek ne haragudjatok rám. További szép napot, és kellemes nyári szünetet! 
Puszi, Vivianne

1 megjegyzés: