2014. június 29.

Chapter Fifteen ~ I Love You

SELENA GOMEZ
- Azt hiszem, beteg vagyok - mondtam fáradtan, aztán visszadőltem az ágyba.
- Figyelj, Selena! Most akkor te és én.. - kezdte a magyarázkodást, de abbahagyta, s azt várta, hogy én fejezzem be helyette. Elgondolkodtam. Nekem ebből az egészből semmi bajom nem származhat, s egy idő után talán bele is szeretek Aaronba - gondoltam magamban, aztán igenleges válasz jeléül bólintottam. Aaron odajött hozzám, és ajkait enyéimre helyezte, de én elhúzódtam. Kérdőn nézett rám, én pedig összevont szemöldökkel elnevettem magam. A még mindig nem tudta, hogy miért nem csókoltam vissza, így hát megszólaltam.
- Beteg vagyok - mondtam, hangomban kevés lazasággal. Aaron megvonta a vállát, s nemtörődöm stílusban újra megcsókolt.

KATNISS MONTGOMERY
Másnap reggel rávettem magamat arra, hogy beszéljek Jussal. Bár kicsit irtóztam tőle, hiszen az is benne volt a pakliban, hogy Sel értett félre valamit, de végül úgy döntöttem: egy próbát megér. Gyomorgörcsöm egyre erősödött, miközben az iskola felé siettem. Justin autóját már a parkolóban kiszúrtam, legnagyobb szerencsémre pedig az általam keresett személy is ott volt. Odasiettem az autóhoz, kitéptem az ajtaját, és gyorsan bepattantam, ügyelve arra, hogy egyik diáknak se legyen feltűnő az eset. Justin furcsán nézett rám, amit meg is értettem. Elég hülyén éreztem magam. Talán nem kellene ezt tennem - gondoltam magamban, de már késő volt.
- El tudnánk menni egy nyugisabb helyre, ahol csak ketten vagyunk? - kérdeztem, ezzel utalva a rengeteg emberre, akik az iskola kapuja felé igyekeznek.
- Hát, ma csak harmadik órától vagyok, szóval ha nem baj, hogy kihagysz pár előadást, akkor rendben - bólintott, majd a gázra taposott. Látszólag a Bieber rezidencia felé tartottunk, és ez így is lett. A ház előtt leparkoltunk, aztán mindketten befelé vettük az irányt.

- Nos, miről szerettél volna beszélni? - kérdezte érdeklődően. Leültem mellé a kanapéra, de eléggé szorongtam, és egy kis félelem is volt bennem.
- Selena tegnap eljött hozzám, és azt mondta, hogy nem szereted Őt, mert engem szeretsz - böktem ki nagy nehezen. Szemei elkerekedtem, vett egy hatalmas levegőt, aztán belekezdett hosszúra nyúló monológjába.
- Tudod Niss, Selena igazat mondott. Szeretlek. Nem tudom, hogyan szerettem beléd, és azt sem, hogy mikor. Csak annyit tudok, hogy teljes szívemből, mindennél, s mindenkinél jobban szeretlek. Selenával beszéltem, és Ő is mást szeret - elmondásai szerint.. Szóval, csakhogy tudd, úgy döntöttem, otthagyom az egyetemet - fejezte be Justin én pedig kikerekedett szemekkel néztem rá, aztán olyan dolgot tettem, amire sem Ő, sem én nem számítottunk. Megcsókoltam. Szenvedélyes volt, teli érzelmekkel. Azonnal visszacsókolt. Az ölébe ültem, Ő pedig megfogott, s az emelet felé indult, miközben végig csókolta arcom minden egyes szegletét.

***
Fáradtan feküdtem a szuszogó fiú mellkasán, és az elmúlt óra történéseire gondoltam. Megtettük. Lefeküdtem vele, és egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy megérte. Talán nem kellett volna. Lehet, hogy tévedés volt az egész. Kibújtam Justin ölelő karjai közül, és a ruháim keresésére indultam. Miután felöltöztem, a fürdőbe sétáltam, s helyrehoztam a frizurámat, és az igencsak visszafogott sminkemet. A szobába visszaérve Justin már öltözködött. Mikor meglátott, arcára kósza mosoly csúszott, elém lépett, kezeit derekamra helyezte, ajkait pedig enyéimre. Akkor követtem el egy hatalmas hibát. Visszacsókoltam.
- Figyelj, Kat! Holnap felmondok, és együtt lehetünk! - mondta, én pedig hitetlenül rázni kezdtem a fejemet.
- Nem, Justin! Nem mondhatsz fel! Otthagyom az egyetemet, te viszont nem - taglaltam, mintha ez egyértelmű lenne.
- Jézusom, Katniss! Nem hozhatsz ekkora áldozatot értem! Hiszen, neked van jövőd - hüledezett, én pedig rájöttem: nem jutunk egyhamar dűlőre. S ekkor, bevillant a tökéletes ötlet.
- Justin, tudom, hogy mit tegyünk - nevettem, Ő pedig kérdőn nézett rám...

Sziasztok!
Visszatértem a szünetről! :3 Hát, ez egy elég csöppnyi szünet volt. Ez a rész igencsak rövid lett, de a következő (ami egy héten belül érkezik) ígérem hosszabb lesz.
Remélem tetszett, további szép délutánt, és kellemes nyári szünetet!
Csók, Vivianne

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész lett,örülök,hogy "visszatértél" :D siess kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóó várom a kövittt :))

    VálaszTörlés
  3. azt a..... fhuuuuuu hogy merted itt abba hagyni?!?!?!?!?!
    wáááááááááááá megőrjítesz te lány :DDD
    siess a következővel, már nagyon várom :$$

    VálaszTörlés
  4. Ahhj a legjobb helyen hagytad abba imadom hajra ! <3

    VálaszTörlés