2014. augusztus 5.

Epilogue

JUSTIN BIEBER
Húsz év telt el, Katniss halála óta. Húsz éve gondolok rá minden egyes nap. Húsz év... Nélküle. Rettenetesen hiányzik. Mikor meghalt, teljesen összeomlottam. Ittam, drogoztam, és mindennap más ribanccal töltöttem az éjszakát, ám néhány hónap elteltével rájöttem, hogy ez nem megoldás. Carly rengeteg dologban segített nekem, s Kat halála után négy évvel azon kaptam magam, hogy én és C együtt vagyunk. Teljesítettük Katniss kívánságát azzal, hogy összejöttünk, és én ennek rettenetesen örülök. Három gyerekünk van. Három csodaszép lány, és egy boldog családban élünk, bár Katniss-t örökké szeretni fogom. A legidősebb gyermekünk már tizenöt éves. Lana Bieber. Az összes fiú odavan érte, és elég nehéz távol tartani Őket Tőle. A középső kislány tizenharmadik életévét töltötte a múlthéten. Az Ő neve Katniss Bieber. Mikor megkérdezi, honnan kapta a nevét, mindig azt mondjuk neki, hogy egy gyönyörű angyaltól. Az őrangyalunktól, aki fentről néz le ránk. S a legkisebb csöppség csupán öt éves, Őt Gracie-nek hívják. Egy csodálatos család vagyunk, és érzem, hogy Kat fentről vigyáz ránk. Örökké szeretni fogom, és ezt Carly is tudja, és meg is érti. Szeretem Carly-t, de Ő sosem fogja pótolni Katniss-t. Soha.


Sziasztok!
Elérkezett ez a nap is. Katniss és Justin történetét hivatalosan is, végleg lezárom. Köszönök mindent a drága olvasóimnak, hogy mindig velem voltatok, és örömmel olvastátok a friss részeket. Tudjátok, ha valami véget ér, egy új ajtó kinyílik. Ez nálam is így történik, hiszen hamarosan megnyitom 'A bosszú tíz lépése' című blogomat, Shaylee Martins és Luke Hemmings főszereplésével, valamint a múlthéten nyíló Gyönyörű Sorscsapás blogom is kezdetét vette. Remélem az itteni olvasóim ott is követni fogják a fejlődésem, és a történet apró, kibogozatlan szálait. Nagyon szeretlek titeket, és még egyszer köszönök mindent!
Ezennel, a blogot hivatalosan is lezárom!
Puszi: Vivianne S.


1 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett.Sajnálom,hogy végleg vége lett,de természetesen fogom olvasni a többi blogodat is:-) :-)

    VálaszTörlés