2014. július 17.

Chapter Eighteen ~ Carly Montgomery

JUSTIN BIEBER
Teltek a napok, a hetek, s talán egy hónap is eltelt, Kat állapota pedig csak rosszabbodott. Minden nap imádkozom érte, de úgy tűnik, Isten nem hallgatja meg az imáimat, ugyanis csodálatos barátnőm egyre soványabb, és semmi életereje sincs. Egész nap csak fekszik, és nem akar kimozdulni a lakásból, pedig még négy-öt hónapja van. Élnie kell, amíg lehet! - mondtam neki, naponta százszor, de a betegségével jár az is, hogy sokkal ingerlékenyebb, mint eddig. Rettenetesen szeretem, és a szívem szakad meg, hogy így kell látnom. Gondolkoztam már a leánykérésen, de feleslegesnek bizonyulna. Félek, hogy nem élné meg az esküvőnk napját. Viszont tudtam, hogy bizonyítanom kell. Be kell bizonyítsam neki, hogy mindennél fontosabb számomra, s hogy örökké szeretni fogom, míg világ a világ. Mert ez így lesz. Soha nem fogok olyan gyönyörű, és okos lányt találni, mint amilyen Ő. Mikor arra gondolok, hogy hamarosan nem lesz velem, rám tör a sírás. Igen, szoktam sírni, bevallom. Egyik nap egy szerintem fantasztikus ötlet jutott eszembe, amit azonnal meg akartam valósítani. Katnisshez áthívtam Bethanyt, hogy vigyázzon rá, én pedig villámsebességgel indultam el kedvenc tetoválószalonom felé. Jenna, a világ legjobb tetoválóművésze, és régi jó barátom arca azonnal felvirult, mikor meglátta: újra itt vagyok. Két puszival köszöntött, aztán egyből fecsegni kezdett.
- Justin, mi szél hozott ide? Olyan rég láttalak, azt hittem, már sosem jössz vissza. Új tetkót szeretnél? Milyet, és hová? - kérdezte izgatottan, de mikor meglátta, hogy én nem vigyorgok, akárcsak Ő, komolyra fordította a témát. - Mi a baj? - tette fel a kérdést, én pedig az elejétől a végéig az egészet elmeséltem neki. Jenna arcán vegyes érzelmek kavarogtak. Együttérzés, sajnálat, szomorúság... - Szóval ezért szeretnéd a csuklódra tetováltatni a nevét? - kérdezte, én pedig aprót bólintottam. - Rendben, akkor kezdjünk is bele! - jelentette ki, s a tetoválóasztalhoz invitált.

egy óra múlva
A Katniss felirat a csuklómon díszelgett, én pedig büszkén mentem haza, hogy végre találkozhassak szerelmemmel, és újra elmondhassam neki, hogy mennyire szeretem. A ház előtt valami furcsaságot véltem felfedezni, azaz egy autót. Fekete Ford Mondeo volt, annak is egy régebbi változata. Furcsán néztem a kocsit, ugyanis tudtommal senkinek sincs hasonló járgánya. A lakásba érve megcsapott az isteni, frissen sült muffin illata. Úgy gondoltam Bethany sütött valamit, de tévedtem. A konyhába érve egy gyönyörű, fiatal lány állt a sütőnél. Barna haja lágy fürtökben omlott vállára, igéző barna szemeit rám emelte, végig mért, s az alsó ajkába harapott. Egy fejjel lehetett alacsonyabb mint én, és száz százalékig hasonlított Kat-re. Ez a felismerés szörnyen megdöbbentett. A fiatal lány odasétált hozzám, és a kezét nyújtotta.
- Szia, Én Carly Montgomery vagyok! Kat húga - villantott hatalmas mosolyt, ám szemeiből fájdalom tükröződött. Katniss sosem mesélt a húgáról, sem a családjáról, én pedig nem firtattam, hiszen tudtam, hogy ez egy rettentően kényes téma számára. - Katniss alszik - sóhajtott nagyot, én pedig megértően bólintottam. - Rengeteget mesélt rólad, csupa jót - mosolygott, ám láttam rajta: nagyon sok erő kell, hogy tartani bírja magát. Odamentem hozzá, és megöleltem. Ennyi kellett neki, hogy elszakadjon az a bizonyos húr. Belém kapaszkodott, és zokogni kezdett. A hátát simogattam, és próbáltam erős maradni, hiszen nem akartam stresszelni azzal, hogy én is elsírjam magam.
- Hát ti? - kérdezte egy hang mögülem. Odafordultam. Kat állt ott, karikás szemekkel, sovány, törékeny testével, kócos hajával... És még így is gyönyörű volt. Elengedtem húgát, odasétáltam hozzá, és megcsókoltam. Nem csókolt vissza, s ez úgy szíven ütött, hogy legszívesebben elsírtam volna magamat. De nem tettem. - Miért ölelgeted Őt? - kérdezte idegesen, és tudtam: csak a betegség miatt ilyen. - És te, Carly... Idejössz, eljátszod a jó tündért, közben pedig elveszed a pasimat? Nem haltam még meg - förmedt szerencsétlen lányra, aki csak tehetetlenül állt ott, s megszólalni sem bírt. Bennem is megállt az ütő, de tudtam, hogyan kell kezelni az ilyen kitöréseit, hiszen már több mint egy hónapja ez megy.
- Gyere kérlek! - mondtam, s behívtam Őt a szobába, ám mielőtt eltűntünk volna a lépcsőfordulóba, pillanatot mutattam Carlynak. Leültünk egymás mellé az ágyra, Kat pedig megfogta a kezem, ekkor vette észre a rajta díszelgő, gyönyörű, dőlt betűkkel írt Katniss - feliratot. Szemei könnybe lábadtak, úgy nézett rám.
- Édes istenem! - suttogta, és végigsimította gyönge ujját a tetkón. Elmosolyodott, ahogyan én is. Hozzám bújt, és sírni kezdett. - Annyira szeretlek! Nem akarok meghalni! - egy könnycsepp folyt végig arcomon, de Ő ezt nem láthatta.
- Én is szeretlek! Most, és mindörökké! - súgtam fülébe, aztán lágy csókot nyomtam homlokára. Aztán kimentem a szobából, ugyanis elaludt.
- Na? - kérdezte Carly, én pedig apró mosolyra húztam a számat.
- Megnyugodott, és elaludt - suttogtam, Ő pedig bólogatni kezdett, majd odalépett hozzám, és ismételten megölelt.
- Köszönök mindent! - mondta, én pedig azonnal visszaöleltem.

Sziasztok!
Ez volt a tizennyolcadik rész, remélem mindenkinek tetszett! A következő rész több mint egy hét múlva jön, ugyanis nyaralásra megyek, de ne aggódjatok, sietni fogok vele!
Köszönöm az előző részhez érkezett hozzászólásokat, s várom ehhez is a véleményeket, amelyből remélem jó sok van!
További szép délutánt, puszi: Vivianne S.

7 megjegyzés:

  1. nagyon jó de olyan szomorú h megfog halni:( siess:D

    VálaszTörlés
  2. Mondd, hogy meggyógyul. ez így tök idegtépő:(
    Hamar hozd a kövit, de abba már legyen valami jel arra, hogy Katniss életben marad:) Légyszi:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett bár remélem,hogy meggyógyul .Siess a következővel.És jó nyaralást érezd jól magad:-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  4. szegény Kat :/ jó rész lett,siess kövivel :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóóó !!kár hogy ilyen szomorú :/ siess !!

    VálaszTörlés
  6. nem akarom,hogy meghaljon kérlek ne haljon meg !!kérlek:* By barbi:*

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett, várom a következőt!♥

    VálaszTörlés